I did it

Josefine Morelius, 2011-02-14 18:40:52
Kom till skolan i tron om att jag ska vara assistent men icke jag hade kund, min första kund. Men på något sätt tror jag det bara var bra för nu hann man liksom aldrig bli nervös flera dagar innan utan nu var det bara pang på. Iallafall så det jättebra fick mycket fin kritik för formen på frisyren vilket var skitkul eftersom formen är det viktigaste av allt. Jag blev nöjd, kunden blev nöjd och Joanna (lärare) blev nöjd så det kunde inte bli så mycket bättre. Imorgon är det kundpass igen och jag längtar för fasiken vad jag älskar mitt "jobb".

Efter skolan var det träning på må bättre som gällde, core var det idag. Så härligt att äntligen få börja träna igen och nu taggar jag inför innebandyn ikväll. Första träningen på en månad så jag ska ta det lugnt så får vi se hur det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0