iForm

Josefine Morelius, 2011-02-10 16:56:50
Sådär ja nu äntligen är jag medlem på iForm och kan börja träna igen så som jag alltid gjort. Nu är gamla Josefine tillbaka igen som tränar nästan alla dagar i veckan. Jag älskar det och är så sjukt peppad på att börja forma kroppen inför beach 2011, haha.

Vi som spelar i Krylbo Ais fick ju ett supererbjudande och får nu träna både gym och pass för 220 kronor i månaden vilket är hur jäkla bra som helst. Ingen bindningstid har vi heller utan får säga upp det när vi vill. Vill ni se en lycklig tjej idag så kan ni kolla på mig, haha. Träna är det bästa jag vet och sen tränar ju alla brudarna där nu så det här blir kanon!

Målet är typ Ida Wargs kropp då, mm snygging.

Lånat bilden från idawargs.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0