Just can get enough

Josefine Morelius, 2011-02-22 18:43:26


Tisdagen avklarad, jag gillar inte tisdagar har nog aldrig gjort. Det är en såndär dag då man känner att det är så jäkla långt till helgen. Men nu är den över och jag är hemma och precis käkat lite mat. Ska dra och träna med lizzan vid halv 8 så nu blir det väl bara chill framtill dess. Måste hinna packa lite också för imorgon drar jag till Leksand för att glo på match, Leksand - Rögle, viktig match nu.

Hade kunder idag i skolan igen och det gick bra det, hade en sling i hätta och en killklippning. Man känner att man för varje dag blir säkrare och säkrare. Men det är LÅNGT kvar innan jag kan känna att nu kan jag klippa en hel frisyr utan hjälp. Men huvudsaken är ju att det känns att man gör framsteg iallafall och jag älskar verkligen att klippa för det är så sjukt kul.

Men nu måste jag packa så det är klart!
Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0