On the floor

Josefine Morelius, 2011-02-01 16:06:25
Åh jag har inte hunnit uppdatera, förstår inte vart min tid tar vägen alltså. Nu är det bara att sätta fart och packa igen eftersom jag åker till Leksand imorgon IGEN. Har verkligen bott där senaste tiden nu, haha. Stackars Sofie som får stå ut med mig. Men hon åker ju till Sälen på torsdag så då blir jag själv, usch vill inte. Undra om jag ska knyta fast henne så hon inte kommer iväg, haha. Jag vill ju ha henne med i helgen såklart och plus att det spökar i hennes lägenhet så det blir läskigt att sova där själv. Haha. Nej då klart hon ska till Sälen, förstå hur kul dem kommer ha. Men som sagt jag kanske dyker upp man vet aldrig med mig. Dyker upp som en gubben i lådan eller något, haha.

Nej nu lär jag packa så det är klart!

Ha det fint mina vänner så hörs vi snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0