One & one

Josefine Morelius, 2011-02-25 16:40:31

Nej nu får det bli skärpning med bloggen, kan ju inte slarva med uppdateringen såhär. Det är iallafall fredag igen vilket är superskönt dock så har jag fått ont i halsen IGEN. Alltså jag trodde jag hade varit tillräckligt sjuk men icke. Men man kan ju hoppas att det botas av den flaska vin som ska intas imorgon, haha. Det är ju som sagt slaget om siljan och sen efterfest på kvällen såklart imorgon och jag tror det kommer bli grymt.

Jaja, hade kundpass i skolan idag och jag klippte en gubbe eller ja en karl kanske man säger, haha. Klippte gradering på sidorna och lika längder uppe på huvudet samt en finish i nacken och Joanna (lärare) sa att min finish var fantastiskt bra så då blev jag rväldigt glad för finish är något som är riktigt svårt.

Blandade känslor i skolan idag också eftersom jag eller ja hela klassen fick ett riktigt tråkigt besked så alla blev lite nedstämda men det är bara att kämpa på. Fick även en givande pratstund med Elin så det var skönt att få lätta hjärtat lite. Elin och jag är väldigt lika så det är skönt att prata med henne och sen så fyller vi år på samma dag också, lite coolt ändå.

Nu är jag i Leksand också förresten, väntar på att Sofie ska komma hem för då blir det fredagsmys.

Ja det blev en liten uppis om läget just nu så nu vet ni att jag lever iallafall, haha.

Hittade en bild på google på hur en finish i nacken ser ut ifall det är någon som vill veta:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0