Snökaos

Josefine Morelius, 2011-02-11 15:50:22



Jaha ja det gick bra att ta sig till skolan i morse då, NOT. Missade tåget på grund av att det var oplogade vägar så jag fick pulsa mig fram i snö upp till knäna vilket då till slut innebar att jag inte hann med tåget. Jaha det går en buss 07.25 så är man framme klockan 9 men ja den var inställd. Haha helt sjukt att så fort det kommer snö stannar Sverige. Men sen sket jag i skolan eftersom jag ändå skulle komma fram tidigast 10-halv 11 och vi slutar 1 idag. Sara skulle ha kommit och varit modell idag men hon kom inte så långt hon heller. Iallafall så tog jag en buss som gick till borlänge och tog sedan tåget vidare mot leksand. Men efter ungefär 10 minuter så stannar tåget mitt ute i skogen för det är något fel på tåget så där fick vi sitta en 20 minuter så min dag har varit lyckad, haha. Kom iallafall fram till Leksand där jag just nu befinner mig. Har hunnit med en sväng till Insjön och en fika på älskade Siljan med Camilla. Nu blir det väl mest att invänta matchen mellan HSS och Avesta ikväll.

Så ni får ha en fin kväll och en bra helg framförallt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0