Systrar i jeans

Josefine Morelius, 2011-02-13 17:50:30
Gud vad jag skrattade idag när jag kom till hallen och träffade Emma och insåg att vi hade exakt lika kläder på oss, haha. Båda hade krylbo-tröjan, jeans och vita converseskor. Krylbo förlorade matchen iallafall, orättvist tycker jag för dem förtjänade att vinna.

Har även anmält mig och syrran till avslutningsfesten nu, dam, herr och styrelsen får komma så det kan väl sluta lite hur som helst. Haha!

Aja nu ska jag packa väskan igen, bor ju som sagt i en resväska detta år. Men jag ska inte gnälla allt för mycket för jag får göra det jag verkligen vill och är inte det en helt underbar känsla?



Ett utav mina mästerverk, haha.

Kommentarer
Postat av: sara

där är ju jag! super nöjd jag blev! nästa gång ska vi göra ännu ett mästerverk, JAG ÄR SÅ STOLT ÖVER DIG.. som tagit egna kunder o allt. du är fantastisk.. du är en klockren frisör! <3

2011-02-15 @ 23:31:04
URL: http://youmakemesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0