Firework

Josefine Morelius, 2011-01-03 10:34:51
Denna hosta tar knäcken på mig snart, blir galen snart. Kan inte sova på nätterna för jag ligger och hostar som en galning. Jaja man får tydligen inte gnälla har jag hört så ska väl hålla tyst, haha.

Sista veckan på jullovet börjar idag då så nu är det bara att passa på att njuta av att man får sova hur länge man vill och vara uppe hur länge man vill.

Idag blir det stan en vända för att lämna tillbaka en tröja på h&m som jag inte ska ha, träning ikväll om jag inte hostar allt för mycket och sen hem och se jvm-matchen, Sveriges semifinal. Missar dock en match i Leksand ikväll men måste gå på träningen själv så ibland är det sådär.

Nej dags för en dusch, ha det gött så hörs vi!

Tack Sara för kommentarerna, du vet hur du får mig på bra humör! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0