Gameday

Josefine Morelius, 2011-01-28 17:27:07

Snart dags att gå till hallen och se lekke vinna över troja.

Dagen då, i morse åkte jag och Sofie till skolan eftersom hon skulle vara min modell idag. Vi bättrade på hennes färg och la i en mörkare i botten och sen en 6/77 på längderna och det blev en skitfin färg. Passade på att klippa henne också eftersom vi hade tid över. Hon tyckte jag kapade av hela hennes hår men jag tog det som behövdes det vill säga ungefär 5 centimeter. Haha! Jaja hon blev nöjd iallafall och jag med och det är väl huvudsaken, Efter skolan gick vi och käkade en ceasarsallad på Piacetto, lika god som alltid.

Men nu ska jag kika lite handboll innan vi ska gå!

Heja Sverige!



Nyklippt och nyfärgad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0