Handboll och lite sånt

Josefine Morelius, 2011-01-13 21:35:09
Imorgon är det fredag, jag är överlycklig. Förstog att jag skulle vara skittrött varje dag den här veckan för det har varit en riktig omställning att gå upp 05.30 istället för 10.00 varje dag. Sommnade en stund när jag kom hem idag men jag är fortfarande lika trött så det ska bli riktigt skönt med helg igen.

Hatar att jag bestämt mig för att sluta äta massa mackor på veckorna för just nu är jag jättesugen på en limpmacka, haha. Men nu ska jag inte hålla på att fuska utan nu ska jag hålla mina nya matvanor. Så det får bli fil och müsli istället.

Nej nu ska jag se klart handbollen, som i och för sig inte är någon speciellt rolig match. Sport ska innehålla spänning det är då den är som bäst. Sofie vet hur mycket jag hatar när Leksand leder med 5-0 exempelvis, haha. Självklart är det ju kul och bra att dem vinner men någon speciellt underhållande match blir det ju inte om dem inte gör sjukt snygga mål hela tiden då. Men som sagt en vinst är alltid bra.

Ha en fin kväll nu vänner!



Tänk vad gott det vore, drömma kan man ju, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0