Handboll

Josefine Morelius, 2011-01-20 21:28:57
Handboll på teven och Sverige leder just nu och såklart har jag spanat in snyggast i laget som jag tycker är Fredrik Larsson. Snyggt med skägget, haha.

Imorgon är det FREDAG med stort F. Skola till 13, Angelica kommer och jag ska färga hennes hår i någon snygg färg såklart. Hon har överlåtit det till experten det vill säga mig. Men en expert är jag inte än på långa vägar men det går framåt. Jag tycker färg helt klart är det roligaste av allt och jag har planer på att utbilda mig till färgtekniker i framtiden. Det vore grymt kul. För jag ska verkigen bli BÄST på färg!

Sidospår som vanligt, haha. Efter skolan åker jag till Borlänge och möter upp min vapendragare och numera sambo Sofie. Hon ska shoppa och jag ska väl mest vara smakråd, haha. Eller lite shopping blir det väl för mig också eftersom jag har lite presentkort här och där. Sen drar vi hem och kirrar käk och efter det drar vi på en förhoppingsvis grymt bra match mot Örebro.

Äkskar helger!



Snygging!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0