Hate this right now

Josefine Morelius, 2011-01-24 13:35:47
Är hemma från skolan idag, har knappt sovit något alls inatt eftersom jag haft så ont i mitt revben så fort jag vridit och vänt på mig. Varje gång man hostar till tror man att hela revbenet ska gå sönder och rasa ihop. Inga smärtstillande verkar bita på det heller. Det mest pissiga är att ett muskelfäste som gått av kan ibland läka på 1-2 månader. Usch vill bara bli bra nu, får ångest över att jag inte kan träna. Jag känner mig tjock och bara blä just nu. Men som jag sa till Sanna så är jag en jävla krigare så nästa vecka ska jag vara bra igen och börja träna. Jag mår dåligt utan träningen så håll alla era tummar för att jag ska vara bra snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0