Helgen

Josefine Morelius, 2011-01-17 14:17:31

Tänkte uppdatera lite om helgen som jag skulle gjort tidigare så här kommer det:

Fredag: Skola 08-13 som vanligt och vi hade först lite genomgång på arbetsmiljöuppgiften och sen fick vi tvåor sitta brudmodell åt fyrorna. Riktigt tjusig blev man. Efter skolan var jag kvar i Falun ett tag och hängde lite med girlsen, mycket trevligt. Kom hem och såg lite av lets dance och däckade sen i sängen innan 11 skulle jag tro. Haha!

Lördag: Sovmorgon! Sen blev det en snabbisfika med Jenny på staden innan jag satte mig i bilen och åkte till Leksand och Sofie. Vi drog till hallen så fort jag kom och jävlar vilken match det blev. LIF låg under med 0-2 mot Malmö i sista perioden men gjorde sen 2-2 så det blev förlängning. Till slut vann vi matchen och det var så jäkla skönt efter 4 förluster på raken. Jag och Sofie knallade hem och var på bra humör för en gångs skull, haha. Vi käkade chokladpudding och kollade snabba cash en film som vi helt ärligt inte fattade någonting av. Vi är nog rätt blonda innerst inne ändå. Jag fick även mina juklappar utav Sofie, bättre sent än aldrig. Hon har fortfarande inte fått sina av mig heller så. Men jag fick iallafall en Leksands-mössa SÅKLART och sen fick jag en sån där grej från nike som man stoppar i sin löparsko och kan då mäta distans, tid, kalorier och sånt där. Man kopplar den till antingen sin iphone eller ipod så man håller koll, skitbra ju. Ville verkligen ha en sån och så får jag en av henne. Skitglad blev jag! Tråkigt att jag inte får träna nu i veckan då bara. Men men. Vid 12 gick vi och la oss iallafall men kunde inte somna så vi låg och snackade i säkert en timme innan vi båda slutligen slockande.

Söndag: Åkte hem från Sofie vid halv 12 och när jag kom hem hände inget speciellt utan jag tog det lugnt bara, tvättade och fixade lite andra nödvändigheter.



Brudfrisyr med slöja.



Julklappen från Sofie, love it. Träna är ju bland det bästa jag vet och det blir ju roligare med den här.



Världens snyggaste mössa fick jag också så tack bästa Sofie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0