I got a feeling that tonight's gonna be a good night

Josefine Morelius, 2011-01-09 13:34:12
Snacka om spontankväll igår alltså! Först fixade bästa Jenny mina bryn och dem blev lika bra som alltid. INGEN annan ska någonsin få fixa mina bryn för jag blir så himla nöjd när hon gör det. Aja efter det drog vi hem till henne och vi bara satt i soffan och gnällde över våra liv och deppade, haha. Men sen kom Jenny med den briljanta idén att vi skulle dricka vin så jag åkte hem till mig hämtade lite grejer och åkte tillbaka igen. Vi poppade Caramell på högsta volym, drack vin och det blev såklart en massa snack, mycket peppsnack så nu jäklar kommer 2011 bli ett bra år. Vid halv 11 gick vi ner till Trapper där vi hade tänkt och ta ett glas vin och stanna kvar där också men helt pltösligt var vi inne på hotellet och dansade till våran favoritlåt, angel med Akon.

Haha ja så det blev en helt galen kväll men den behövdes verkligen kände jag. Blev pizzakäk med syrrorna inne på american innan jag gick hem och slocknade.

Så tack Jenny för allt, guld värd kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0