I'm coming home

Josefine Morelius, 2011-01-12 17:58:04
Usch i morse var jag så trött och mådde skit för ja hade ont i halsen igen. Kom iallafall till skolan och vi ska ju tävla i skol-sm så vi fick två varsina dockor som båda ska färgas in, en ska klippas i valfri damfrisyr och den andra dockan ska vi göra en kort fest-frisyr på. Jag var så omotiverad så det fanns inte men så fort jag började med klippningen så blev allt skitkul. Vi får ju inte fråga lärarna om någonting så det var kul att göra allting helt själv.

Klippte iallafall en frisyr där ena sidan är rakad snett bakåt och sen ligger allt annat hår åt andra sidan. På sidan med hår så har jag klippt en diagonalt framåt-lutad frisyr med en liten liten gradering i nacken och en stor snedlugg. Mycket svårt att förklara men kan ta en bild sen när den är helt klar.

Kul var det iallafall idag men stressigt mycket som ska hinnas klart till tisdag och vi har bara måndag på oss. Oj oj.

Blir ingen träning ikväll heller, så jäkla ledsen. Min hosta och hals går inte över så jag MÅSTE vila idag. Var nog dumt att jag tränade både core och innebandy i måndags. Lätt och vara efterklok.

Nä nu ska jag busa med Havanna som är här och hälsar på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0