Living on my own

Josefine Morelius, 2011-01-23 21:51:11
Godkväll! Snart så är det dags att sova tror jag, eller ja det känns som det behövs iallafall. Imorgon är det ju måndag och man ska upp tidigt igen.

Har iallafall haft en skitbra helg eller ja hela veckan i Leksand har varit toppen. Idag blev det iallafall bakismat på Amore som alltid och sen åkte jag hem till Avesta igen. Usch kändes inte bra alls att komma hit, får nästan lite ont i magen av att vara här för jag vill inte vara här. Så fort jag kommer till Leksand blir jag en helt annan människa så jag har nog insett att det är där mitt hjärta vill bo. Så fort möjligheten finns så kommer mitt flyttlass att gå dit och jag älskar tanken.

Nåja nog om detta. Tänkte slänga upp en bild på gårdagens partykläder som iochförsig inte var några speciella partykläder men jag tyckte det funkade ändå för skorna gjorde allt. Ont i fötterna hade jag men det var det värt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0