Sömnlös

Josefine Morelius, 2011-01-06 13:34:44
Ännu en natt utan sömn på grund av den här jäkla hostan, kan jag inte sova inatt heller så lär jag nog ringa vårdcentralen imorgon och få någon medicin. Men jag såg iallafall JVM-finalen inatt och det var fan det jävligaste jag sett, helt klart den bästa matchen på LÄNGE. Ville absolut inte att Kanada skulle vinna för dem är så jävliga men ville heller inte att Ryssland skulle vinna eftersom dem slog ut Sverige i semin. Men helt ärligt så av med hatten för ryssarna som ligger under med 3-0 till sista perioden och så bara bombar dem in 5 mål sista perioden och vinner matchen. Ja det var stort helt klart. Trist bara för Sverige som inte knep bronset, men men.

Nej mina kära vänner, slutpratat om hockey nu fast det är ju så jäkla kul. Jag kanske borde skriva en sportblogg istället? Haha ja varför inte.

Nej men ha det fint så hörs vi later.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0