Söndagsångesten

Josefine Morelius, 2011-01-09 18:29:09
Har inte längtat till den här dagen alls, jag får alltid den så kallade söndagsångesten när jag varit ledig länge och vet att jag ska tillbaka till skolan som det är nu. Alltså jag älskar ju det jag gör men bara det här med att gå upp 05.30 varje morgon igen och sitta på det där jäkla tåget varje dag är inte så lockande. Men i september är jag klar och kommer då att ha gjort halva gesällen också så på något vis känns det inte allt för långt borta.

Jag har ju världens bästa klass så tillsammans med dem kommer vi att fixa det här.

Nej jag och Jenny pratade om detta igår, nu jävla ska jag vara positiv och ta vara på detta år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0