Stil och färg

Josefine Morelius, 2011-01-25 19:48:59

Herregud vad trött jag är! Sov nog en sisådär 3 timmar inatt vilket är alldeles för lite för att orka med en hel dag i skolan. Ringde iallafall vårdcentralen idag igen och nu ska jag nog prata med en sjukgymnast också eftersom det är viktigt att muskeln inte blir felbelastad. Jaja, i skolan idag hade vi stil och färg med Ingela vilket var skitkul och väldigt intressant. Vi kollade vad vi hade för kroppsformer, ansiktsformer och om våra kroppar var proportionerliga. Jag har iallaflall ett hjärtformat ansikte har jag fått konstaterat nu. Har du ett ovalt ansikte så grattis, du passar i ALLA frisyrer. Vi pratade även litegrann om vad man ska ha för kläder på sig och sådär så det var en bra men lång dag.

Imorgon ska jag göra en färganalys för att se vilka färger som passar mig och om jag är vinter, vår, sommar eller höst. Detta ska göras helt osminkad så jag funderar på om jag ska trotsa min rädsla och visa mig ute osminkad. Alltså åka tåget och sen gå till skolan helt utan smink, usch det känns skrämmande. Haha! Men vi får se kanske tar på mig lite och tar bort det i skolan. Fyfan vad töntig man är alltså.

Magda var så skön idag i skolan och sa: Jag kan inte sminka eftersom jag aldrig lärt mig så därför har jag knappt nå smink.

Skitbra ju!

Nä nu ska jag invänta handbollen, Sverige - Danmark. Dock så är ju både Carlén och Kim Andersson inte med ikväll, tunga avbräck skulle jag vilja påstå.

Ha en fin kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0