Tacogratäng

Josefine Morelius, 2011-01-19 21:40:35
Godkväll bloggen! Nyss suttit och kollat reffen från Leksands match mot Rögle som dem förlorade efter förlängning. Illa illa. Dock är ju en poäng bättre än ingen.

Jaja, i skolan idag fick vi egen hårvård en dag tidigare så vi skulle hinna klart med alla. Så jag fick mitt hår färgat, skönt som tusan. Dock så fäster färgen inte så bra i botten, vet inte om det är för att det är helt opreparerat eller varför det blir som det blir. Men ska försöka jämna ut färgen imorgon.

Efter skolan blev det handling på Hemköp och sen gick vi hem och jag fixade tacogratäng åt oss, riktigt gott var det. Sen har kvällen ängnats åt lite plugg.

Nu är det snart sovdags eftersom Sofie ska upp 05.15 och jag 06.15.

GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0