Allsång

Josefine Morelius, 2011-07-05 20:13:03
Godkväll! Sitter och tittar på Håkan på allsången, alltså jag kan inte med Håkan alltså. Jag tycker inte han är speciellt bra, är jag typ den enda i Sverige eller? Haha. Alltså han är inte dålig men nej inte min kopp te helt enkelt.

Jaja idag har jag hunnit med massor, fikat på stan med mamma och siss, lunch med Jenny, fixat och lämnat in CV och nu till sist så har jag tränat. Idag blev det core och sen zumba efter det, riktigt gött var det. Efter allsången lär jag fixa matlåda eftersom jag ska jobba imorgon. Så blev det med denna lediga vecka, nä men jag jobbar så gärna så. Blir bara 9-16 så  det är helt okej, verkar dock bli fint väder imorgon men vem fan bryr sig om det egentligen haha.

Ha en fin kväll nu!

Just ja har inte hunnit ta bild på nya kläderna från h&m men imorgon kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0