Ät aldrig wienerbröd i bilen

Josefine Morelius, 2011-07-17 21:33:12
Nej nu var det ett tag sen det skrevs nåt här, skärpning! Vilken bra helg detta varit i mina svenska ögon, brons i fotbolls-vm och brons i lag-vm speedwayen. Lite skön Josefine Öqvist är då och sparkar till Frankrikes spelare i magen, haha. Dock fick hon ju rött kort men det gick ju bra ändå. Det är visst lite fighting-spirit i oss jossor minsann. Nu är ju inte jag någon fighter när det kommer till fotboll, men när det gäller mycket annat, tro mig.

Ligger och kikar finalen nu och jag hoppas Usa vinner. Kämpa!

Sen blir det sovdags, jobb hela veckan men sen ledig i helgen.

Så ha det fint och godnatt!

Just ja, ät aldrig wienerbröd i bilen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0