Live Laugh Love

Josefine Morelius, 2011-07-31 20:43:09
Det har varit en galet bra helg, eller ja både till och från dock. Men mest bra, i lördags sa vi hejdå till Lucky house som nu slår igen portarna. Lite sorgligt men det fick ett värdigt slut iallafall, haha. Men det märks att man blivit lite äldre iallafall för man går mest runt och irriterar sig på småbarn och andra dryga idioter. Men tack lucky house för i princip 3 fina år med goa utgångar.

Var hem till Annika idag efter att jag kom hem och klippte henne och jag hade ju beställt betongisar av henne, superfina. Så jag fick dem som tack för klippningen. Valde att skriva Live Laugh Love på dem eftersom det är dem tre orden jag lever efter. Jag lever, jag skrattar (hela jävla tiden) och jag älskar många. Funderar på att tatuera in dem tre orden för det är något jag kan stå för och aldrig skulle ångra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0