Papaya coconut

Josefine Morelius, 2011-07-23 16:32:05
Rakade ben, nymålade naglar och fixade bryn! Nu så, haha. Nä men bästa Jenny tog med mig till salongen idag och fixade mina bryn, hon är verkligen bäst på det. Som sagt innan annan får röra dem, haha. Blir alltid nöjd så dumt att inte ta vara på ett säkert kort. Nu ska jag hoppa in i duschen för det blev visst fest ändå idag. Ska åka till hedemora och kolla in nya läggan och sen blir det utgång i Avesta. Viktor är väl en pärla som ställer upp och skjutsar! Oj nu måste jag skynda skynda så jag kommer i tid någon gång. Lyssnar förresten på papaya coconut med Kikk Danielsson, fan vad det svänger haha!

Ha en kanonkväll!

Puss & kram



Här mår man som en pärla, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0