Skynda fynda

Josefine Morelius, 2011-07-21 21:33:28
Idag har jag fyndat på jobbet, rabatten gillas! Haha. Galet bara att alla höstkläder kommer in nu, men jag älskar det dock. Massa stora härliga stickade tröjor, fina mössor och stora halsdukar. Men någon till vecka med sol vill jag dock ha innan det är dags för tända ljus och mössor, eller hur?

Dålig uppis idag men har inte riktigt haft nån inspiration till vad jag ska skriva. Blir så ibland har jag märkt.

Blir iallafall jobb imorogon, 9-18.15 och sen är det HELG!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hösten gillar vi Jossi! Men jag vet inte om denna höst blir lika bra eftersom du inte kommer befinna dig lika mycket hos mig i år! Men men.. vi får väll fixa det ändå ;)

2011-07-21 @ 22:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0