Sol sol sol

Josefine Morelius, 2011-07-07 09:24:18
Godmorgon! Idag vaknade jag klockan 8 av att solen sken in i rummet, härligt det. Så jag gick och hade planer på att åka till gymmet men nej fan när det är såhär fint väder så ligger jag faktiskt hellre ute. Så får ta igen det i helgen istället. Kom dock världens största moln nyss så då passade jag på att gå in och käka lite frukost och göra en uppis här. Men nu är solen framme igen så nu ska jag gå ut och lägga mig en timme till innan jag måste åka till station och hämta Sofie som kommer och hälsar på idag. Vi ska ju på speedway ikväll, det ska bli nice som fan. Var länge sen nu och när det är soligt är det grymt att sitta ute på banan och se speedway live. Jag är ganska säker på att Sofie kommer gilla det.

Men ha härlig dag nu, vare sig ni jobbar eller göra som jag bara softar!

Puss & kram



Två muppar gör Avesta idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0