Tänker på er

Josefine Morelius, 2011-07-24 21:28:39
Har inte velat skrivit något om det som hänt i Norge men jag känner nu att jag måste uttala mig lite. Det hugger till i hjärtat varje gång jag tänker på det, så jävla tragiskt att så många människor mist livet på grund utav en människa, en människa. Så många föräldrar som mist sina barn, så många syskon som mist sina bröder och systrar och så vidare. Världen är en så jävla grym plats, det finns ingen rättvisa alls. Allting känns så nära dessutom, det hade lika gärna kunnat hända i Sverige liksom. Jag tänker iallafall på alla i Norge just nu, en tanke ger också stöd.

Elin har hittat en blogg ifrån en som var med på ön och som även var så nära döden som man bara kan bli. Läs det här, jag kunde inte hålla tårarna tillbaka.

Bloggen hittar ni här!

Tyst minut imorgon 12.00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0