Trasig

Josefine Morelius, 2011-07-13 19:39:13
Mitt mobila bredband har pajjat så därför blir det inte så mycket uppis nu eftersom jag får lov att använda internet från min iphone. Kan inte använda det för mycket för då får jag sänkt hastighet och det är så drygt. Men ett nytt modem är på väg till mig iallafall, var bara att ringa telia och säga att det inte funkade så skickade dem ett nytt kostnadsfritt. Telia är bra det tycker jag jag verkligen!

Men nåja veckan består bara av massa jobb, kul kul! Men ikväll har jag tagit ledigt från allt vad träning och måsten heter för ikväll är det fotboll som gäller. Kämpa nu Schelin och gänget!

Ha det gött ni andra så hörs vi när mitt nya modem landat!

Förresten imorgon ska jag kolla på lägenhet, kul som fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0