Senaste

Josefine Morelius, 2011-07-10 11:58:57
Har varit lite dålig bloggning senaste dagarna så tänkte göra en liten uppis nu.

I torsdags hämtade jag upp Sofie vid stationen strax innan 11, då åkte vi hem och drog på oss bikini och stekte lite ute i solen. När det blev massa moln gick vi in, duschade och gjorde oss klara. Åkte ner på stan och käkade lunch. Efter det köpte vi med och kaffe och gick ner till holmen och satt där och snackade massor. Men klockan gick så vi var tvugna att åka hem för vid kvart över sex skulle vi åka ut till Brovallen och se speedway. Sofie har aldrig sett det live förut så hon var riktigt taggad, haha. Men det verkade som om hon tyckte det var riktigt kul eftersom hon sa att hon ville komma fler gången. Så du är så välkommen så!





Annars så har helgen mest bestått av sol och bad. Igår var jag dock i lekparken med Havanna och man blev ju som ett barn själv, haha.






Kommentarer
Postat av: JohannaSeger

Hej, det var du som var lite intresserad av att köpa min guns 'n roses t-shirt, hur mycke är du beredd att ge för den? :) mejla mig ( [email protected] ) KRAMAR!

2011-07-11 @ 23:58:14
URL: http://sostyle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0