Värd att ha

Josefine Morelius, 2011-07-02 12:25:15
Någon kanske undrar varför jag inte skrivit på ett par dagar men jag har haft riktiga pissdagar. Jag har känt mig så jävla långt nere så man inte kan komma längre ner liksom. Mitt huvud har varit proppat med saker och tårarna har runnit ja ni vet kanske vad jag menar. Man känner sig bara så jävla värdelös och man gör ingenting som är bra. Men som tur är så har jag en syster som vet precis vad hon ska säga och göra för att få mig på bra humör igen. Jag önskar alla hade någon som henne i sitt liv, någon som alltid ställer upp och verkligen bryr sig. Jag har även turen att ha två till, det ni.

Så idag är jag glad igen och har hunnit smälta saker och ting och då kan jag faktiskt inse att jag är rätt bra ändå, haha!



Jag blir alltid på så jäkla bra humör när jag kommer till h&m i Sala, ni som jobbar där är sjukt grymma! Vill fan aldrig sluta så bra trivs jag. (Toaspegeln är den allra bästa på jobbet, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0