Det känns helt okej

Josefine Morelius, 2011-06-28 14:41:12
Vilken värme, i like it!

Som kanske någon förstog så var jag på en intervju idag, en ny butik/salong som ska öppnas i Kupolen i höst. Dem har cirka 2500 hårprodukter på lager endast från kända märken och plus att dem har en frisördel. Det var en gruppintervju, vi var 6 stycken och jag tycker väl att det gick okej. Jag gjorde mitt bästa och räcker det inte så gör det inte. Det var iallafall över 500 som sökt just den tjänsten jag sökte och vi var 50 stycken kvar så jag känner att bara det är en liten vinst ändå. Men jag hoppas såklart för jag vill verkligen verkligen ha det här jobbet, där får jag både jobba med sälj och som frisör. Exakt det jag vill göra ju, så håll alla tummar och tår.

Nu ska jag iallafall åka till Elsas och fika lite i den härliga solen. Hade dock velat ligga och steka idag eftersom det inte blir något mer stek nu i veckan för det blev jobb istället. Men en fika är inte så dumt det heller.

Ha en härlig dag nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jepp, du är bäst siss!!

2011-06-29 @ 22:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0