It's friday

Josefine Morelius, 2011-06-17 15:37:59
Fredagen är här igen och jag har nu lite sommarlov! Skönt är det vill jag lova! Nyss käkat mat, kycklingsallad så ska smälta den lite innan det är dags för att bege sig till gymmet och köra ett pass. Efter det ska jag hem och baka tills imorgon, cheesecake blir det! Annars vet jag inte riktigt vad jag ska säga, jo vädret suger och det ska regna hela midsommar. Som vanligt! Nåja med rätt sällskap och lite vin kan inte ens regn hindra mig från att ha en grym midsommar.

Det blir en lugnt kväll eftersom jag ska jobba imorgon, 09.30-16-15. Ska försöka fixa den där filmen som jag vill se, får se hur det går. Haha!

Ha en fin fredag, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0