Lycka till Sofie

Josefine Morelius, 2011-06-01 21:09:23
Åh jag är så sugen på cheesecake så jag dör! Haha. Ska nog ta och baka en till helgen tror jag. Nåja körde ett pass bodypump idag och jäklar vad tungt det gick men jag krigade på ändå. Kommer få en fin värk  imorgon.

Imorgon ska jag göra ett kärt besök i mitt älskade Leksand. Ska dit och se en utav mina bästa vänners examensredovisning. Sofie du kommer göra detta strålande så det ska bli superkul att se! 07.00 avgår bilen och ett kaffestopp i Hedemora på det också.

Lycka till imorgon Sofie!


Kommentarer
Postat av: Sofie

TACK så otroligt mycket, och de betyder JÄTTE mycket att du kommer hit och kollar och stöttar mig! <3

2011-06-01 @ 22:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0