Med ena foten utanför

Josefine Morelius, 2011-06-15 20:37:19

Åh herregud vad trött jag var i morse, sov nog max 4 timmar inatt. Somnade nog runt 12-tiden och vaknade vid 2 igen. Hade fått ett sms som jag svarade på, och då fick jag svar tillbaka. Så det blev nog två timmar smsande så vid 4 försökte jag somna igen, men det gick väl sådär va. Aja kom iväg till skolan idag iallafall och vi hade lite mini-hårvård för dem som behövde göra något. Jag var ju alldeles gul i håret så vi hade i en färg plus massa blekta slingor. Så nu är jag lite ljusbrun med ljusa slingor i, en bra grund för att slutligen kunna bli blondie igen.

Nu ligger jag i sängen och glor på teven och har datorn på magen. Var iväg och körde bodypump när jag kom hem idag, riktigt skönt var det.



Ungefär 20000 foliepaket, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0