Run for your life

Josefine Morelius, 2011-06-12 21:26:41
Löpning + intervaller CHECK! Det är fan inte kul att springa när det är såhär kvavt ute går ju knappt att andas. Men ska nog hänga på Magda och Madelene och springa tjejmilen i höst så lika bra man krigar på så att man kan springa på en shysst tid. Körde lite mage när jag kom hem också, det är fint det. Men jag läste i MåBra-tidningen att om man vill ha en platt mage (som förmodligen alla vill) så ska man inte nöta massa situps och det där vanliga ni vet för det tränar bara magens ytliga muskler och dem tröttas snabbt ut och orkar då inte ge den där platta effekten. (Något sånt tror jag det stog, haha.) Utan istället ska man träna de inre bukmusklerna. Core är ju toppen bra för där tränar du ju upp bålen och även de inre magmusklerna, tänkte ifall ni ville veta. Haha!

Men nu ska jag ta en dusch och sen snart sovdags igen! Sista veckan i skolan innan praktik och sommarlov!

Sov gott sen allihopa!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hallå Josefine Morelius.... VI ska ju springa Tällberg halvmaraton! För du fegar väll inte ur nu?!?

2011-06-12 @ 22:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0