Save the world

Josefine Morelius, 2011-06-22 16:22:36
Taggar till skön musik samtidigt som jag försöker packa, och gissa om jag har mycket kläder med mig. JA! Att jag aldrig lär mig att packa, men jag tänker typ den kanske jag vill ha och den också, och den och den och så vidare. Jag ska va borta 5 dagar men har väl packat ner kläder för 2 veckor minst, haha. Säkert kommer jag åmgra att jag inte tog med nåt när jag väl är där men aja skitsamma, huvudsak är att jag packat ner klänningarna och skorna som jag ska till helgen.

Nu ska jag nog ta mig en dusch och göra mig klar tills Elin plockar upp mig. Vi tänkte dra till skutan typ på en gång så det gäller ju att vara lite partyklädd iallafall, men bara lite.

Men jag uppar väl mer imorgon när jag landar i mitt älskade leksand och förmodligen är lite bacon. Vad passar då inte bättre än att ligga i soffan med datorn på magen, haha.

Men ha det bra, puss på er!

Kommentarer
Postat av: evelinaa'

Hej!

Skulle du kunna rösta på mina 3 klänningar? (LÄNK PÅ MIN BLOGG) så röstar jag på din/dina? (:

Ha det bra!



btw, nice blogg! (:

2011-06-22 @ 18:24:00
URL: http://evesfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0