Sveriges nationaldag

Josefine Morelius, 2011-06-06 11:39:40

Såna här dagar är jag så jävla lycklig, solen skiner och man kan ligga ute och steka hela dagen. Sveriges nationaldag och vi bjuds på detta väder, man tackar. Förhoppningsvis kan man få lite färg på den annars så bleka kroppen och kanske få håret lite solblekt också. Jag hatar min färg i håret just nu, typ orange. Haha! Men men ska man gå från brunett till blond utan att förstöra håret helt så får man väl stå ut med det. Mne lite slingor innan midsommar ska ialafall göras så jag är lite blondare iallafall. Har ju dessutom klippt av mig håret, sjukt egentligen jag som var livrädd för det. Men jag trivs bra i mitt korta hår även fast jag inte egentligen vill ha det så. Men nu kan jag spara ut det igen och få mycket fräschare hår. Som frisör känns det som att man måste prova lite olika faktiskt. Från långt brunt till kort blont. Kan tyvärr inte bjuda på nån bild än eftersom färgen är så ful, haha.

Nä men seriöst nu blev det massa babbel bara, ska ut och lägga mig i solen igen.

Ha en fin nationaldag nu mina kära vänner!


Kommentarer
Postat av: sara

låter som en härlig dag!

2011-06-06 @ 11:56:11
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Nöjesportalen

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!



2011-06-06 @ 12:09:13
URL: http://nojesportalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0