Måndag

Josefine Morelius, 2011-06-13 17:11:13
Goddag goddag! Härliga måndag, eller vad säger ni? Jag hade två klippkunder idag i skolan och båda hade anknytning till Leksand så vi babblade en massa om midsommar. Sen när jag var på väg hem ringde jag Sofie så vi babblade ännu mer om midsommar. Gissa om jag längtar nu, att fira midsommar där är verkligen speciellt.

Nåja nu sitter jag hemma och käkar lite, var ashungrig efter cirkelträningen vi körde på träningen idag. Jobbigt men kul var det. Karro är en galet bra instruktör lär jag få säga. Ikväll ska jag köra lite core också tänkte jag, ganska skönt att avrunda kvällen med ett core-pass.

Men nu ska jag käka klart och sen skriva klart cv och personligt brev!

Fick mina skor idag också förresten, åh så fina dem är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0