Workiworki

Josefine Morelius, 2011-06-11 17:08:55
Blev jobb idag igen, kul som fan jag trivs verkligen bra på h&m i Sala. Det finns saker att göra hela tiden, full fart och det gillas och sen är dem som jobbar där supergulliga allihopa. Hade mycket kassa-pass idag vilket är skönt så man kommer in i det men nu känns det som om att jag har koll på kassan faktiskt. Jag lär mig snabbt, en rätt bra egenskap faktiskt. Nåja jobbade stängning idag så kom hem ganska nyligen. Ska åka hem till siss snart, vi ska få mat och sen ska vi kolla på film. Kvalle-tid med la familia ska man aldrig underskatta alltså.

Just ja här är en bild på nya frippan, och ja jag vet att mitt hår är lite gult just nu men det blir bättre jag lovar, haha:



Stökigt som attan, men ibland kan till och med jag slarva med städningen.



Haha shit i det där ljuset såg håret extremt gult ut men så farligt är det inte jag lovar, haha. Dagens clothes blev såhär iallafall, inte mycket kläder men ändå höll jag på att dö av värme idag. Galet varmt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0