Blond eller brunett

Josefine Morelius, 2011-03-15 19:39:00
Jag vet inte om jag vill bli ljus igen, absolut inte platinablond men möjligtvis lite honungsfärgat men jag vet fan inte. Dem flesta tycker jag ska vara blond tydligen så det gjorde ju bara saken ännu svårare för hade alla sagt brunt hade jag nog fortsatt va brunett. Men det är några veckor kvar till egen hårvård så hinner fundera. Frågan är ju hur mitt hår kommer reagara på en avfärgning alltså?!

Men va tycker ni, blond eller brunett?


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag tycker du är lika snygg i båda men man är ju mest van vid den blonda =)

2011-03-16 @ 09:19:46
Postat av: Anonym

bruuuuuun!! /syster

2011-03-16 @ 22:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0