En vändning

Josefine Morelius, 2011-03-22 17:24:36
Som säkert inte så många vet så har jag mått lite sisådär senaste tiden, allting har varit upp och ner. Jag har inte kunnat sova på nätterna så därför har jag inte haft någon ork utan har bara velat ligga hemma och sova hela dagarna istället. Jag har skitit i mycket och inte ens orkat bry mig om saker, exempelvis skolan. Men det handlar så jäkla mycket om inställning så jag kände bara att nu ska allting bli som vanligt igen, den glada och spralliga Jossan som skrattar åt det mesta. Jag ska sluta gå runt med en klump i magen och oroa mig inför framtiden. Allting löser sig alltid på ett eller annat sätt så därför ska jag bara ta dagen som den kommer, leva i nuet liksom. Jag har så mycket i mitt liv som jag kan vara så lycklig åt, underbar familj och vänner och framförallt så utbildar jag mig till något som jag verkligen vill göra.

Så nu ska jag även försöka ta tag i bloggningen igen för det är något som jag tycker är kul. Älskar att få skriva och dela med mig av tankar, idéer och ja allt som det nu kan vara.

Måste bara säga att det var så härligt att vakna i morse och det var helt ljust i rummet och jag behövde inte tända en massa lampor för att se vart jag går och så vidare. Det var 5 grader varmt ute klockan 06.00 så skinnjackan och en halsduk åkte på. När jag kom ut frös jag inte och det har inte hänt på flera månader så jag kände bara att nej nu jäklar vänder det.


Kommentarer
Postat av: Madelene

Absolutely riiight sister!!

2011-03-23 @ 08:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0