Izumba

Josefine Morelius, 2011-03-17 22:02:48
Idag har man varit hurtig och jag älskar ju att träna så det var bara hur kul som helst. Först körde jag ett core-pass och direkt efter det 30 minuter på crosstrainern. Det är superbra att kombinera core med kondition. Vid 20.15 var det dags för mitt första izumba-pass och jag är KÄR! Fyfan vilken roligt träningsform och sen att man svettas som en gris dessutom. Liksom det är bara att släppa lös och dansa, hoppa och skutta så det var perfekt för mig. Man kan inte tro att det är så jobbigt men herregud jag var sjöblöt efteråt det kan jag lova. Så alla ni som inte provat, gör det för jag kan rekomendera det varmt. Längtar redan till nästa pass!

Förresten så på måndag ska jag börja dricka proteinshakes för att få bättre resultat av träningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0