Kalas

Josefine Morelius, 2011-03-06 13:42:27
Idag är det födelsedag här eftersom Sofie fyller år, grattis lillsyrran! Jag gav henne tårta på sängen i morse och sjöng en trudelutt, haha. Gårdagen var supertrevlig med god mat och trevliga människor. Var lite snålt med folk på lucky men det gjorde inget för vi hade roliga ändå och dansade och härjade som vanligt. Haha!

Nu glor jag på femmilen och tidigare idag såg jag lite av vasan, bröt min tradition att inte gå upp klockan 7 och se starten. Lite dåligt av mig faktiskt men en svensk vann iallafall och det är huvudsaken. Klockan 4 är det match också, mot Almtuna och vi ska vinna den. Efter matchen åker jag hemåt igen, blä är så trött på den där vägen.

Jaja måste se skidorna nu så vi hörs!



Tårta i sängen får man på födelsedagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0