Leaving home

Josefine Morelius, 2011-03-10 18:06:58
HEJ! Länge sen nu ser jag så därför tänkte jag passa på att uppdatera lite igen. Igår var jag i Leksand och skulle se dem vinna mot Västerås men det blev tyvärr förlust så just nu känns kvalserien väldigt långt borta. Tveksam om Mora tappar någon poäng mot Västerås imorgon alltså. Men men dem har inte haft som målsättning att ta sig upp i år med tanke på det nya unga laget dem har så jag deppar inte så mycket bara lite för jag bara får se en match till, haha.

Nog om hockey, i skolan i onsdags blev vi indelade i grupp för vi skulle göra två stycken kändisar och vi gjorde Pink och Elvis. Tyvärr så fick vi inte Pink så blond som vi ville eftersom det är fan omöjligt att ljusa upp dem där dockorna trots att vi använde 12 % väte. Haha! Jag klippte och färgade iallafall Elvis och han blev riktigt snygg lär jag få säga.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0