Mickis dag

Josefine Morelius, 2011-03-12 13:11:38
Igår var det kalas för hela slanten när Mickis fyllde 26 år, börjar bli gammal nu. Haha! Igår var det ju också en vecka kvar tills jag fyller hela 23 år! Oj oj gammal nu.

Igår i skolan hade vi kunder och jag klippte en tant, eller dam kanske man säger jag vet inte. Iallafall så blev hon supernöjd och ville komma tillbaka till mig. Den känslan är så himla härlig när någon säger jag vill komma tillbaka till dig igen så blir man väldigt glad. Jag tycker att saker och ting börjar bli klarare med klippningen det är fortfarande svårt men varje dag så lär man sig något nytt och snart så kommer alla kombinationer, indelningar och klippsätt att sitta som berget och jag erkänner att jag längtar dit.

Kvällen igår blev lugn, tränade faktiskt på att rulla lite permanent och sen packades det inför idag eftersom jag är i Leksand igen. Kom nyss hit nästan, Sofie jobbar så jag får roa mig själv ett tag. Vi ska se sista matchen för säsongen idag, en helt betydelselös match men vad gör vi inte för vårat kära Leksands if. Som sagt så tog vi oss aldrig till kvalserien, jättetråkigt såklart men med detta "nya" lag var det väl ganska så väntat. Vi har iallafall en jäkla massa bra junisar så detta kommer bara bli bättre nu. Snart är vi i elitserien igen, det lovar jag. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0