Min födelsedag

Josefine Morelius, 2011-03-18 23:09:45
Så börjar 18 mars lida mot sitt slut, min födelsedag. Den har verkligen varit toppen från början till slut. Alla fina sms, samtal och meddelande på facebook, tack!

I skolan idag så hade Bashar varit iväg och köpt tårta till mig, hur sött liksom? Dem sjöng så fint också. Fick även en ros utav honom eller ja hela klassen då. Vilka fina underbara människor som går i grupp 2 på frisörcentrum.

Åkte hem till mamma direkt efter skolan där hon bjöd på pizza och fick en nostalgisk godispåse på tallriken, haha. Sen blev det kalas med massa fika och tårta såklart. Fick så fina presenter också, ni är guld värda allihopa.

Tack ni alla som gjort min födelsedag grym! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0