Rör på höfterna

Josefine Morelius, 2011-03-24 21:43:17

Grym träning ikväll, känns så jäkla gött efteråt. Tyvärr så får jag så himla ont i fötterna av zumban, tror jag behöver ilägg nu alltså. Men man är ju så jäkla seg med att ta tag i sakerna, men någon gång så innan det gått för långt. Trotsar smärtan ändå för zumba är så jäkla kul, rör på höfterna bara. I like it.

Är fan lite sugen på att gå ner i vikt igen, jävla tjat på mig jag vet. Men nej jag tycker inte att jag är tjock men tror jag skulle få fina linjer om det försvann något kilo på kroppen. Vill nog väga runt 55 igen, då kommer jag nog känna mig nöjd.

Tur man tycker det är kul att träna iallafall och inte ser det som ett jobbigt måste bara.

Nya träningsdojjor är på ingång, innepjucks alltså. Kör just nu med löpardojjorna och det är väl kanske lite sådär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0