Shop til you drop

Josefine Morelius, 2011-03-24 21:51:48

Våra produkthyllor i skolan såg ut som skit, jag sa det till Tom och frågade om jag fick göra om dem. Jättegärna sa han! Vi ska ha en säljtävling nu också med Wellas produkter och man vill inte köpa när det ser ut sådär. Så jag höll på och pilla och plocka fram och tillbaka, flyttade en millimeter hit och en millimeter dit. Jag insåg hur mycket jag älskar att hålla på med det där och ibland kan jag känna att det är det här jag vill göra. Kommer ihåg hur mycket beröm jag fick på polarn o pyret när jag gjorde om vissa delar av butiken helt på egen hand. Jag har ju verkligen ett öga för sånt där och inredning. Men jag älskar frisöryrket och även där får jag ju vara kreativ så jag ångrar det inte. Får fixa och trixa med skyltning och i hyllorna på salongen sen.

Fan att jag inte tog en före och efter-bild så skulle ni få se skillnaden. Men ska ta en imorgon på färdiga hyllorna iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0