Torsdag och sol

Josefine Morelius, 2011-03-17 12:16:59
Sitter i skolan och har lite lunch nu fram till halv 1 och sen ska vi fortsätta med långhår. Fan det är så jäkla roligt, och varje uppsättning man gör blir liksom bara bättre och bättre så framsteg mina vänner framsteg. Går fram till 4 idag och sen är det bara hemåt och byta om till coren som börjar halv 7, får se om jag kanske får en plats på zumban också men va ganska långt bak på reservlistan så det visar sig. Core blir det iallafall.

Imorgon fyller man år också, trevligt trevligt! Blir lite kalas och sen kanske fest på lördan det får vi se hur jag känner då, haha. Men jag är ju aldrig helt omöjlig på en fest jag direkt.



Dagens första, ser dock mycket myckett bättre ut i verkligeten och speciellt bakifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0