Vårkänslor

Josefine Morelius, 2011-03-05 13:07:04
Solen skiner och det är plusgrader så jag får riktiga vårkänslor nu, mys. Sitter och slänger i mig lite spaghetti och köttfärsås innan jag ska sätta mig i bilen och åka upp mot Leksand och Sofies kalas. Det blir ju en utgång på härliga lucky house också såklart. Så det kommer garanterat bli en toppenhelg med härliga tjejer och en flaska vin, haha.

Imorgon är det hockey också, ännu en match i förkvlaet och vi fick ju stryk av Mora igår tyärr. Fan Mora är bra nu och det gillar jag inte för pappa blir så jävla dryg då, haha.

Igår sa han Leksand är inte så bra nu och jag bara ryckte på axklarna som svar och då säger gubben med en kaxig röst ingen kommentar kanske!?

Haha åh det är verkligen krig nu!

Nä men nu lär jag äta upp och sen åka ner på stan och köpa en flarra vin så ha det gött så hörs vi sen!



Bästis Sofie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0